درآمد اینترنتی از سایت های کلیکی
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

آیا می دانید با کلیک بر روی وب سایت های تبلیغاتی کسب درآمد با دیدن تبلیغ به راحتی می توانید درآمد کسب کنید؟ بله ، درست شنیدید البته کلیک ها چندان سودآور نیستند و شما ممکن است به عنوان تنها منبع درآمد خود به آنها اعتماد نکنید ، اما با این کار می توانید درآمد اضافی کسب کنید.

 

درآمد اینترنتی از سایت های کلیکی

درآمد اینترنتی از سایت های کلیکی

کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات به عنوان سایت های کلیکی ، سوالی است که همیشه توسط مرورگرهای وب و علاقه مندان به اینترنت پرسیده می شود و از این طریق درآمد کسب می کنند. آیا می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟ آیا می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟ آیا می توان از طریق سایت های کلیکی دلار یا ریال کسب کرد؟ پاسخ بله است. برای مدت زمان طولانی ، جریان درآمد از طریق سایت های کلیک در حال افزایش است. با جابجایی مشاغل به اینترنت ، نیاز به این شرکت های نوپا بیشتر شده است. اگر می خواهید از مکانیسم کلیک سایت ها و نحوه کسب درآمد از آنها مطلع شوید ، تا پایان این مقاله در آکادمی همیار خواهید بود.

 

روی سایتها کلیک کنید (درآمد هر کلیک)

سایت های کلیک با پرداخت (همچنین به عنوان PTC شناخته می شوند) که به آنها سایت های کلیکی نیز گفته می شود ، سیستم عامل ها و سیستم عامل های آنلاین هستند که کاربران می توانند با کلیک روی پیوندها و مشاهده تبلیغات کوتاه مدت به راحتی درآمد کسب کنند.

 

به طور خلاصه ، سایت های کلیکی سایت هایی هستند که در آنها عضو می شوید و برای دیدن تبلیغات آنها حقوق دریافت می کنید.

 

از دیدگاه بازاریابی ، سایت های کلیکی را می توان به عنوان خدمات واسطه ای بین تبلیغ کنندگان و کاربران مشاهده کرد. در حقیقت ، این سایت ها با توزیع مجدد بخشی از بودجه تبلیغاتی این شرکت به کاربرانی که تبلیغ را مشاهده می کنند ، باعث تبلیغ بیشتر شرکت های تبلیغاتی می شوند.

 

سهولت استفاده و عدم وجود الزامات دست و پا گیر ، سایت های کلیک را به یک مدل تجاری تبدیل کرده است که از طریق آن بیشتر مدیران وب شروع به کسب درآمد آنلاین می کنند.

 

روی قوانین سایت و امنیت کلیک کنید

ابتدا بگوییم که استفاده از سایت های مختلف کلیک در سراسر جهان کاملاً قانونی است و منوط به قوانین ملی سایبری آن کشور است.

 

کلیک ها ، که باید مطابق با قوانین ملی باشد ، در واقع توسط یک شرکت دریافت می شود ، و سپس پول را بر اساس آن بین کاربران مختلفی که معاملات درخواستی سایت را انجام می دهند ، توزیع می کند. در همین حال ، درصد کمی از پول دریافتی شرکت توسط سایت به عنوان هزینه خدمات کسر می شود و در واقع بقیه پول بین کاربران توزیع می شود.

 

سایت های کلیک کننده جعلی

علی رغم توضیحاتی که درباره قانونی بودن سرویس ها داده ایم ، باید تأکید شود که هنوز سرویس های کلیک جعلی وجود دارد که به عنوان سایت های متقلب شناخته می شوند. اینها سایتهایی هستند که مشتری را دور زده و پس از گردش کار وی را گمراه می کنند به گونه ای که کاربر پولی دریافت نمی کند.

 

سایت های کلیکی جعلی به دو نوع اصلی تقسیم می شوند:

 

سایت های معتبری که بنا به دلایلی پرداخت را برای کاربر دشوار کرده و مجبور به تعطیلی می شوند (این بیشتر سایت هایی هستند که هک شده اند یا حساب های مالی آنها مسدود شده است).

واقعاً سایتهای کلیکی کلاهبرداری ، جایی که کاربران هرگز پول خود را دریافت نمی کنند و از ابتدا قصد پرداخت آن را ندارند.

برای جلوگیری از ورود این سایتهای متقلب ، بهتر است ابتدا به وب سایتها یا سرویسهایی مراجعه کنید که به کاربران کمک می کند تا امنیت سایتهای کلیک را ارزیابی کرده و از ایمن بودن سایت کلیکی اطمینان حاصل کنند. اما به طور کلی ، بهتر است نسبت به آن سایت های کلیکی که پول زیادی به شما پیشنهاد می دهند یا مجوزهای عجیب و غریب و اعداد و ارقام نجومی را نشان می دهند ، احتیاط کنید و در صورت امکان از آنها پرهیز کنید.

 

مشخصات و اصطلاحات مربوط به سایتهای کلیکی

هر پلت فرم کلیک دارای مشخصات فنی خاص خود است ، اما ترسیم خطوط مشترک برای همه سایت های کلیک PTC امکان پذیر است.

 

تبلیغات: چندین تبلیغ برای نمایش در هر سایت وجود دارد که معمولاً بیش از یک دقیقه طول نمی کشد.

توصیه ها (توصیه ها): در هر سایت امکان ایجاد شبکه ای از دوستان وجود دارد که با کمک آن می توان سود سایت را افزایش داد.

پرداخت: قبل از اینکه بخواهید تسویه حساب یا برداشت از درآمد خود را انجام دهید ، مبلغ تعلق گرفته در حساب شما باید بیش از یک مقدار مشخص باشد. به عنوان مثال ، سایتی ممکن است 5 دلار به عنوان حداقل درآمد برداشت شده در نظر بگیرد. در این حالت ، اگر درآمد شما تاکنون 3 دلار بوده است ، امکان برداشت این مبلغ و بازخرید آن وجود ندارد.

انواع سایتهایی که می توان روی آنها کلیک کرد

بر اساس موارد فوق ، تفاوت هایی بین سرویس یک کلیک و برخی سرویس های کلیک دیگر وجود دارد.

 

اول از همه ، توجه به این نکته مهم است که تقریباً همه سایتهای کلیکی سیستم ارجاع دارند تا بتوانند با دعوت از دیگران برای استفاده از سیستم خود (مانند مراجعه مستقیم یا مراجعه) درآمد بیشتری کسب کنند. اما در این بین ، برخی از سایت های کلیکی کاربرانی را نیز جذب می کنند که بدون توصیه (توصیه یا اجاره) وارد سیستم می شوند.

 

پس از توضیح موضوع ارجاعات و ارجاعات ، می توانیم جنبه بسیار مهم دیگری را که سایت های مختلف کلیک را متمایز می کند ، بررسی کنیم: نیاز به کلیک های روزانه برای بهره مندی از درآمد اضافی زیر مجموعه ها. بسیاری از سایتهای کلیکی برای فعال نگه داشتن کلیک روی شرکا ، به فعالیت مداوم کاربر نیاز دارند. بنابراین ، او باید هر روز وارد سرویس کلیک شود تا حداقل درخواست های روزانه سایت را برای فعال نگه داشتن زیردستان خود انجام دهد و همان کاری را که سایت از او می خواهد انجام دهد.

 

سایت های کلیکی در نوع تبلیغات نمایش داده شده نیز متفاوت هستند:

 

در برخی از سایت ها ، ممکن است لازم باشد روی پیوند تأیید در پایین آگهی کلیک کنید.

برای تکمیل شمارش معکوس ، در بعضی از سایت ها باید پنجره را فعال نگه دارید.

سیستم ارجاع چیست و چرا در سایت های کلیکی اهمیت دارد

با کلیک بر روی سایت ها ، فعالیت های تبلیغاتی آنها بر اساس سرویس "مقدماتی بازاریابی" ، نوعی بازاریابی دهان به دهان اما دیجیتال است. بنابراین ، اگر کاربران یک سایت قابل کلیک ، افراد دیگر را به کار در آن سایت دعوت کنند و این افراد نیز در همان سایت شروع به کار و درآمدزایی کنند ، کاربران پیشنهادی درآمد اضافی دریافت می کنند.

 

با کلیک بر روی سایت ها معمولاً 20٪ درآمد حاصل از مهمانان مهمان (کاربرانی که توسط سایر کاربران دعوت شده اند) به درآمد کاربران دعوت شده اضافه می شود. یعنی با فرض اینکه کاربر A کاربر B را به استفاده از سرویس دعوت کند و کاربر B روزانه 1 یورو کسب کند ، کاربر A علاوه بر درآمد عادی خود ، پاداش 0.20 یورویی نیز دریافت می کند. باید تأکید کرد که درصد هزینه ورودی اضافی توسط کاربر B کسر نمی شود ، بلکه به عنوان پاداش اضافی برای فعالیت بازاریابی کاربر A در نظر گرفته می شود.

 

چرا تعداد مراجعه بسیار مهم است؟

به طور کلی ، داشتن یک شبکه ارجاع خوب تمرکز اصلی سود و درآمدزایی است. با کلیک بر روی سایت ها معمولاً روزانه حدود 0.1 دلار درآمد کسب می کنید ، اما داشتن تعداد زیادی وابسته وابسته (به عنوان مثال حدود 100 شرکت وابسته) می تواند حدود 10 یا 12 برابر سود را تضمین کند.

 

سایت های پولی یا GPT دریافت کنید

امروزه محبوبیت سایت های پولی یا GPT در حال افزایش است زیرا این سایت ها به شما امکان می دهند از طریق کارهای مختلف و پیشنهادهای آنلاین درآمد کسب کنید.

این سایت ها با طیف گسترده ای از شرکت ها و تبلیغ کنندگان همکاری می کنند که برای دریافت بازخورد از کاربران در مورد محصولات و خدمات خود به آنها پول می دهند. سپس سایت های GPT این درآمد را با اعضای خود تقسیم می کنند.

 

سایت های پرداخت یا GPT چگونه کار می کنند؟

قبل از شروع به کسب درآمد و انجام کارهای خاص سایت ، باید وارد سایت GPT شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. درآمد معمولاً از طریق درگاه های پرداخت آنلاین جهانی (به عنوان مثال Skrill ، PayPal) برداشت می شود ، که بعضی اوقات مستقیماً به حساب بانکی شما منتقل می شود یا به عنوان کارت هدیه به شما داده می شود. سپس می توانید انتخاب کنید که چه نوع کاری را می خواهید انجام دهید زیرا کارهای زیادی وجود دارد که می توانید پرداخت کنید. انگیزه ای برای انجام همه این فعالیتها در وب سایت وجود دارد.

 

در اینجا چند نکته برای کمک بیشتر به شما در استفاده از سایت های GPT آورده شده است.

به دوستانت بگو

سایت های GPT علاقه زیادی به معرفی دوستان خود دارند و چرا که نه؟ همچنین برای دوست شما بسیار خوب است که بتواند به راحتی چند دلار درآمد کسب کند و در واقع دعوت از دوستان خود برای شما بسیار مناسب است. تقریباً هر سایت GPT دارای یک سیستم هدف گیری است ، به این معنی که هر بار که وارد یک دوست می شوید و او وارد سیستم می شود ، در ازای آن درآمد کسب خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که این کمیسیون از درآمد دوست شما گرفته نمی شود ، بلکه جداگانه پرداخت می شود.

 

کلیک کنید و پرداختی دریافت خواهید کرد

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، یکی از ساده ترین راه ها برای شروع کار کسب درآمد با کلیک بر روی سایت های کلیک است. فقط روی پیوندی که به شما نشان می دهد کلیک کنید و حدود 20 تا 30 ثانیه آنها را تماشا کنید و سپس پول خود را بردارید. در حال حاضر سایت های پرداخت به ازای هر کلیک زیاد وجود دارد ، بنابراین بهتر است از سایت های معروف و معتبری بازدید کنید ، برخی از آنها در اینجا برای شما ذکر شده است:

ySense

NEOBUX

InboxDollar

کلیک قرمز

اوجو

ارسال و پرداخت

روش آسان دیگر برای کسب درآمد از یک نشریه تبلیغات در یک صفحه جداگانه ، وبلاگ یا صفحه رسانه های اجتماعی است. تبلیغ کنندگان همیشه علاقه مند به تولید محتوای جدید از کاربران هستند ، بنابراین اگر نمی خواهید زمان زیادی را صرف چنین مواردی کنید ، ارسال پست در فیس بوک یا توییت زدن به این شرکت ها می تواند روش خوبی برای کسب درآمد باشد. همچنین می توانید برای خواندن نامه های الکترونیکی در برخی سایت ها پول دریافت کنید ، که در زیر با جزئیات بیشتری در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

نظرسنجی را پر کنید و پول دریافت کنید

شرکت در نظرسنجی های پرداخت شده روشی بسیار محبوب برای کسب درآمد اینترنتی است. این یک کار انعطاف پذیر است زیرا می تواند در کنار سایر کارها انجام شود و یکی از بهترین کارهای آنلاین است. برای تکمیل فرم استاندارد نظرسنجی حداکثر 30 دقیقه طول می کشد.

 

محصولات را مرور کرده و درباره آنها نظر دهید

نوشتن بازبینی روش ارزشمند دیگری برای دریافت بازخورد از کاربران است که همیشه مورد توجه تبلیغ کنندگان بوده است. این می تواند یک آزمایش رایگان از محصولی باشد که شما در آن محصولات را آزمایش و کار می کنید و سپس نظر خود را در مورد آنها بیان می کنید. همچنین ، ممکن است یکی از کالاهایی که خریداری می کنید یا خدماتی که دریافت می کنید به شما ابراز عقیده در مورد آن سرویس یا محصول را بدهد.

بازی کنید و پول در بیاورید

بعضی اوقات می توانید از طریق بازی هم درآمد کسب کنید! اما همه سایت های GPT این گزینه را ارائه نمی دهند ، بنابراین شما باید بیشتر سایت های GPT را جستجو کنید و ببینید چه پیشنهادی برای شما درآمد دارد.

 

پرداخت برای سایت های خواندن یا PTR

شرکت های زیادی وجود دارند که هزینه بازخورد و مشارکت شما را پرداخت می کنند. همچنین ، بهترین قسمت در مورد چنین سایتهایی این است که آنها به محض رسیدن به یک آستانه مشخص به شما پول می دهند.

معمولاً ، وقتی مردم متوجه می شوند که برای خواندن نامه های الکترونیکی پول دریافت می کنند ، در واقع فکر می کنند این کار مسخره و کودکانه است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال پاسخ این سوال هستید "آیا واقعاً می توانم برای خواندن ایمیل ها پول دریافت کنم؟" پاسخ مثبت است ، شما می توانید با خواندن ایمیل ها درآمد کسب کنید!

 

در این مقاله ، همراه با تمام اطلاعاتی که تاکنون دریافت کرده اید ، یاد خواهید گرفت که چگونه سایت های PTR به کاربران برای خواندن ایمیل ها پرداخت می کنند. همچنین خواهید فهمید که آیا این شغل برای شما مناسب است یا خیر. سرانجام ، اگر فکر می کنید این شغل برای شما مناسب است ، می توانید لیستی از بهترین سایت ها برای خواندن ایمیل برای کار در خانه پیدا کنید.

 

سایت های ایمیل چگونه کار می کنند؟

سایت های خواندن ایمیل یا PTR ها دارای یک سیستم پاداش آنلاین شبیه به سایت های کلیکی هستند. سایت های PTR برای خواندن ایمیل ها به کاربران اینترنت پول می دهند. برخی از افراد این شغل را "خواندن ایمیل" می نامند زیرا همه اینها خواندن ایمیل است.

 

اکنون ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت های ایمیل به ما این هزینه را پرداخت می کنند و چه فایده دارد که آنها پول خود را برای پرداخت پول به مردم برای خواندن ایمیل های خود خرج می کنند؟ پاسخ این سوال ساده است: بازاریابی از طریق ایمیل (بازاریابی از طریق ایمیل) یا تبلیغات پولی! سایت های PTR به کاربران پول می دهند تا ایمیل هایی را بخوانند که محتوای آن ایمیل ها در واقع برای آنها درآمدزایی دارد.

 

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند با هر نوع کالا یا خدمات مرتبط باشد. از آنجا که خدمات سایت های PTR بر اساس تبلیغات شرکت های مختلف است ، در واقع بیشتر ایمیل ها محصولات و خدمات مختلف را تبلیغ می کنند. به عنوان مثال ، ایمیلی که باید بخوانید ممکن است از شما بخواهد یک نظرسنجی خاص انجام دهید ، یا برخی از ایمیل ها از شما بخواهند برای یک وب سایت خاص ثبت نام کنید. با این حال ، برای کسب درآمد از طریق خواندن ایمیل ها ، مجبور به انجام هیچ یک از این کارها نیستید. برای دریافت پول ، کاربر باید فقط ایمیل را بخواند و نه چیز دیگری!





:: بازدید از این مطلب : 1395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: